Welcome

מאפריל 2011 - הכתיבה מופסקת לזמן בלתי מוגבל, למעט עדכונים קטנים. היומן הנוכחי מבוסס על היומן "היעד: חלל" שניהלתי באתר סיקור ממוקד.

23.4.2008

שיגור עמוס-3 : אלבום תמונות - חלק שני

על מנת למנוע עומס יתר, תמונות חדשות יפורסמו בדף הזה. 
הערה: כל הצילומים הבאים שייכים לרוסקוסמוס, סוכנות החלל הרוסית, ונלקחו מתוך אתרה. הקישורים למקור מופיע בחלק הראשון של האלבום.



השיגור תוכנן כעת ליום שני, בשעה 8:00. פרטים.
* שידור של השיגור ב-MSN.


IMGP0146.JPG



תוכנית השיגור:

השיגור מתוכנן ל-8 בבוקר שעון ישראל, מחר

זמן בשניות \ גובה בקילומטרים

0 ש' , 0 ק"מ מערכת השיגור בהיכון

3.44 ש' , 0 ק"מ דחף משתווה למשקל המשגר

99 ש', 34 ק"מ תחילת בקרה טרמינלית (termination control, תקנו אותי אם התרגום לקוי)

114 ש', 46 ק"מ תחילת השנקת המנוע RD-171M של השלב הראשון

144 ש' , 76 ק"מ הפעלת מנוע ניהוג (steering engine, תקנו אותי אם התרגום לקוי)

146 ש', 79 ק"מ הפעלת המנוע הראשי של השלב השני

149 ש', 81 ק"מ הפרדת השלבים

153 ש', 85 ק"מ הפעלת המנוע הראשי של השלב השני

324 ש', 193 ק"מ השלחת החופה

412 ש', 218 ק"מ השנקת המנוע של השלב השני

432 ש', 226 ק"מ כיבוי מנוע ראשי של השלב השני

511 ש', 254 ק"מ כיבוי מנוע ניהוג של השלב השני + הפרדת השלב השלישי


21.04.08 - הובלת המשגר אל כן השיגור, והתקנתו לקראת השיגור הקרוב. את הקרונית עם המשגר מניעים שני קטרי דיזל (מקדימה) וקטר חשמלי. אחריהם נוסע קרון (אפור) בקרת חום של המטעד. מטרתו של הקטר החשמלי היא להסיע את המתקן המוביל-מגביה הרחק מכן השיגור, שתי דקות לפני הצתת המנועים (הדבר נעשה אוטומטית כמובן).




המשגר מוחזק ע"י המוביל-מגביה (עליו רשום KBTM) עד שני דקות לשיגור. עד לשיגור עצמו המשגר מוחזק ע"י מתקן מיוחד בתוך כן השיגור (בלי עגורנים או מגדל שירות).




תמונות חדשות, מפורום NK.
רשימת החברות האחריות על המשגר:


חתימות ואיחולים:


מבט מלמטה:


28.04.08 3 דקות לשיגור:
b9a2f7421df9.jpg

השיגור:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה